Top up account lifecell

   
We recommend
Save the template so you don't have to enter the contract number next time. The service is available to registered users.
   
We recommend
Activate the function and receive personal payment invoices with filled-in details after registration. Debit of funds after your confirmation. The service is available to registered users.
Комісія 2% не менше 3 грн без авторизації,
2% мін 2 грн для авторизованого користувача

Для поповнення мобільного рахунку Lifecell необхідно - вибрати меню поповнення рахунку Лайф, ввести номер телефону для поповнення, ввести суму і вибрати карту з якої здійснити оплату. Після чого, кошти надійдуть на рахунок вашого мобільного телефону Лайфсел без комісії.

Для поповнення мобільного рахунку Lifecell без комісії необхідно - зареєструватися в кабінеті Portmone, додати номер телефону в особистому кабінеті, і здійснювати платежі без комісії.

Для цього необхідно встановити на смартфон додаток Portmone, який доступний для пристроїв на базі операційної системи Android та iOS. З його допомогою процес поповнення балансу займе не більше кількох хвилин.

При поповненні мобільного Лайф, абоненти автоматично оплачують доступ в інтернет.

Якщо при поповненні рахунку Лайф ви вказали неправильний номер або договір, і гроші були зараховані на рахунок іншого абонента, необхідно:

  • зателефонувати на гарячу лінію Lifecell за номером 5433 — якщо сума поповнення все ще знаходиться на рахунку іншого абонента, її буде заблоковано;
  • звернутися до центру обслуговування абонентів оператора (при собі потрібно мати документ, що засвідчує особу та квитанцію про оплату) та написати заяву на повернення коштів, після опрацювання якої гроші будуть зараховані на правильний номер.

Повернення коштів неможливе, якщо:

  • абонент не може надати платіжний документ, що підтверджує поповнення;
  • номер, вказаний помилково, відрізняється більше, ніж на 1-2 цифри від коректного номера;
  • сума поповнення не перевищує 10 грн;
  • гроші повністю використані абонентом, номер якого було помилково поповнено.

Процедура поповнення рахунку Lifecell у роумінгу нічим не відрізняється від поповнення в Україні. Для цього рекомендується скористатися сайтом або мобільним додатком Portmone — тоді ви зможете бути впевнені у високій швидкості зарахування грошей на баланс.

Contacts

We help 24/7

Portmone.com
Portmone Business

Customer Support Portmone:

Customer Support Portmone Business:

ic_email [email protected]

ic_location Stepan Bandera ave, 16-B, Makros Mall, 04073, Kyiv, Ukraine