З січня 2019 року в силу вступив закон “Про ринок електроенергії”, який спричинив зміни в оплаті послуг за спожиту електроенергію. Відтоді компанія Запоріжжяобленерго стала виконувати функції оператора системи розподілу і відповідати за ремонт електромережа, а функції з продажу електроенергії і нарахування платежів абонентам в Запоріжжі і області покладені на новостворену організацію — Запоріжжяелектропостачання. Тому якщо вам потрібно заплатити за світло, з початку 2019 року це потрібно робити саме на реквізити постачальника послуги — Запоріжжяелектропостачання.
Якщо вам потрібно оплатити рахунок від ТОВ Запоріжжяелектропостачання — зробіть це через Portmone. Для цього не потрібно шукати термінал самообслуговування — достатньо скористатись компьютером чи смартфоном, що має доступ до мережі інтернет:
Як тільки система опрацює оплату, на ваш емейл буде відправлено лист з електронною квитанцією, що має таку ж юридичну силу, як і паперова. Якщо оплата здійснювалась після авторизації на сайті Портмоне, квитанцію в будь-який момент можна переглянути через особовий кабінет.
Якщо ви забули № особового рахунку, його можна дізнатись одним із способів:
Сервіс Портмоне також дозволяє знайти і відобразити номер особового рахунку. Для цього необхідно скористатись функцією пошуку електронних платіжок за адресою, яка доступна як зареєстрованим, так і не зареєстрованим юзерам.
Якщо ви не здійснювали Запоріжжяелектропостачання оплату послуг протягом якогось періоду і хочете перевірити розмір заборгованості за світло, це можна зробити одним із способів:
Перевірити заборгованість також можна при оплаті послуг Запоріжжяелектропостачання через Портмоне чи переглянувши електронну квитанцію, отримання якої може налаштувати кожен зареєстрований користувач. Крім того, сервіс дозволяє передати показники лічильників.
Користуючись сервісом Portmone, ви отримуєте як мінімум три вагомі переваги:
Якщо ви ще не користувались нашими послугами — настав час це зробити і впевнитись, що онлайн оплати це швидко, легко і надійно.