Portmone.com та Київстар запустили послугу «Автоплатіж» (02.02.2015)

2015-02-02

Portmone.com та Київстар запустили послугу «Автоплатіж»

Про це повідомили в компанії Portmone.com.

Послуга офіційно працює з 1-го лютого 2015 року, але клієнти Portmone.com вже мали можливість спробувати її у дії раніше.

Сервіс передбачає поповнення рахунку, коли сума на ньому опускається нижче вказаної клієнтом. Суму поповнення абонент так само вказує ту, яка йому потрібна.

«Автоплатіж» — одне з найбільш затребуваних рішень для поповнення мобільного рахунку. Адже абоненту не потрібно щоразу шукати спосіб поповнити телефон. Це питання набуває особливої актуальності, коли мова йде про сплату мобільних послуг батькам чи дітям.

Окрім того, послуга стала популярною серед батьків та дружин військових, які знаходяться в АТО. Родичі підключають «Автоплатіж» солдатам, щоб ті, коли є можливість, могли зв’язатися зі своїми сім’ями.

Для підключення «Автоплатежу» абонент вводить лише номер телефону та реквізити своєї банківської картки (її 16-значний номер та код CVV2/CVC2), звідки рахунок і буде поповнюватися.

Нагадаємо, у минулому році послуга «Автоплатіж» була запущена для абонентів life :).

Контакти

Допомагаємо 24/7

Portmone.com
Portmone Business

Служба підтримки Portmone:

ic_email [email protected]

ic_location пр-т. С. Бандери, 16-Б, БЦ Макрос, 04073, Київ, Україна

Служба підтримки Portmone Business:

ic_email [email protected]

ic_location пр-т. С. Бандери, 16-Б, БЦ Макрос, 04073, Київ, Україна