Сервіс передбачає поповнення рахунку, коли сума на ньому опускається нижче вказаної клієнтом. Суму поповнення абонент так само вказує ту, яка йому потрібна.
«Автоплатіж» — одне з найбільш затребуваних рішень для поповнення мобільного рахунку. Адже абоненту не потрібно щоразу шукати спосіб поповнити телефон. Це питання набуває особливої актуальності, коли мова йде про сплату мобільних послуг батькам чи дітям.
Окрім того, послуга стала популярною серед батьків та дружин військових, які знаходяться в АТО. Родичі підключають «Автоплатіж» солдатам, щоб ті, коли є можливість, могли зв’язатися зі своїми сім’ями.
Для підключення «Автоплатежу» абонент вводить лише номер телефону та реквізити своєї банківської картки (її 16-значний номер та код CVV2/CVC2), звідки рахунок і буде поповнюватися.
Нагадаємо, у минулому році послуга «Автоплатіж» була запущена для абонентів life :) та Київстар.